100 VIIKKOA ETÄNÄ - MYYNNIN MURROS KIIHTYY
SISÄLTÖ
Myynnin murros – arvaamattomien asioiden summa
Pää kylmänä eteenpäin: ennakoi, suunnittele ja pidä oma linjasi
Valitse strategia muuttuneessa tilanteessa
Tähtää kasvuun rohkeasti!
Olemme tehneet myyntiä kohta 100 viikkoa vaihtelevissa olosuhteissa, jotka ovat kiihdyttäneet myynnin murrosta. Myynnin murros on ollut käynnissä jo vuosia, mutta nyt moni myyntiorganisaatio on tosi paikan edessä. Myynnin murroksessa on voittajia ja häviäjiä. Muutos on mahdollisuus voittajille, jotka näkevät keinoja kehittää myyntiä.
Tunnistatko omassa myyntiorganisaatiossa potentiaalin ja kyvykkyyden nostaa myynnin uudelle tasolle, jotta myynti pystyy erottumaan kilpailussa. Havaintomme viimeaikaisista myynnin uudistamisen projekteista ja tutkimusten mukaan tietyt toimintatavat erottavat huippusuorittajat ja keskiverto tuloksentekijät toisistaan. Nämä toimintatavat tulevat korostumaan myyntityössä niin tulevaisuuden rekrytoinneissa kuin uudelleen organisoinneissa.
Moni myyntijohtaja miettii kuumeisesti tällä hetkellä, millä tavoin selvitä tästä myynnin murroksesta, tunnistaa oman myyntiorganisaation toimintatavat ja mitä on niiden takana.
Webinaarissa menemme pintaa syvemmälle myynnissä!
PUHUJAT
Johanna Förnäs ja Harri Lappi
Viimeisen 100 viikon aikana olemme taklanneet asiakkaiden kanssa myynnin murrosta strategisilla myynnin projekteilla vaihtelevissa olosuhteissa. Muutos on koskenut myös meitä ja olemme päässeet näkemään suomalaisten myyntiorganisaatioiden tuskaa, miten selvitä voittajana myynnin murroksessa. Tämä on pakottanut meidät hakemaan maailmalta uusia näkökulmia ja työkaluja, joiden tuloksista ja näkemyksistä haluamme nyt kertoa webinaarissa. Nyt on oikea aika katsoa eteenpäin ja tunnistaa tulevaisuuden menestyksen tekijät