top of page
MYYNNIN UUSI AIKAKAUSI
SISÄLTÖ
"Ennen oli ennen, nyt on nyt"
Monessa yrityksessä on kevään ja kesän aikana tehty se, mitä voi tehdä kulujen ja toiminnan varmistamisen suhteen. Isoin päänsärky valtaosalla johtajista on myynnin aikaansaaminen epävarmassa tilanteessa.
Edessämme on ennennäkemätön globaali murros myynnissä. Digitaalisuus tulee entistä voimakkaammin asiakkaiden käyttöön ja yritykset rakentavat myyntitoimintoa uudella tavalla.
Myynnin murros haastaa perinteiset käsitykset henkilökohtaisesta myynnistä ja sen johtamisesta.
Webinaarissa tutkittua tietoa myynnistä ja näkemyksiä siitä, kuinka yritykset voivat henkilökohtaisella myynnillä saada aikaan kannattavaa kasvua.
PUHUJAT
Ari Teräs, Harri Lappi ja Jouni Karo
bottom of page