top of page
NÄKEMYKSELLINEN
MYYNNIN AIKAKAUSI
SISÄLTÖ
Mihin B2B-myyjiä tarvitaan digitalisoituvassa maailmassa
Miksi parhaat B2B-myyjät myyvät tutkitusti kuusi kertaa paremmin kuin keskiverto myyjät
Yritysjohto tuskailee bisneksen kanssa ja pandemia on aiheuttanut kokonaan uuden bisnestilanteen. Yrityksissä laaditaan erilaisia skenaariota, miten menestyä nyt ja pandemian jälkeen.
Myyntiorganisaatioiden koko tulee pienenemään merkittävästi digitalisoitumisen myötä. B2B-myyjien myyntitavoitteet ja vastuu kasvavat. Nämä muutokset haastavat koko myyntitoiminnon alkaen kaupallisesta johdosta heijastuen koko yritykseen.
Kuinka muuttuneeseen tilanteeseen voidaan vastata?
PUHUJAT
Harri Lappi ja Jouni Karo
bottom of page