
VIDEO:
MYYNNIN MURROS JA B2B- MYYNNIN KANNATTAVAN KASVUN VARMISTAMINEN
Johdon agendalla on monessa yrityksessä kannattavan kasvun aikaansaaminen, ja ratkaisuja haetaan mm. seuraaviin asioihin:
-
Kuinka B2B-myynti tulisi organisoida
-
Minkälaiset myyjät saavat aikaiseksi Myynnin Kannattavaa Kasvua jatkuvasti muuttuvilla markkinoilla
-
Mikä rooli on perinteisellä F2F-myyntityöllä ja sähköisillä myyntikanavilla jatkossa
-
Miten myynnin johtamisen tulee muuttua, jotta myyntiorganisaatio saa aikaiseksi Myynnin Kannattavaa Kasvua
-
Miten myyntijohdon tulee rakentaa myynnin edellytykset uudelle tasolle, jotta myyntiorganisaatio saa aikaiseksi Myynnin Kannattavaa Kasvua
-
Koska B2B-myyntityö on murroksessa, niin miten myynnin edellytyksiä tulee yritystasolla vahvistaa, jotta myyntiorganisaatio kykenee aikaansaamaan Myynnin Kannattavaa Kasvua
Olemme tehneet videon meneillään olevasta B2B-myyntityön murroksesta, ja siitä mihin toimenpiteisiin myyntiorganisaatioissa tulisi ryhtyä, jotta Myynnin Kannattava Kasvu olisi mahdollista. Videolla näytämme myös kansainvälisiä/suomalaisia tutkimustuloksia meneillään olevasta myynnin murroksesta.
Jos aihe on ajankohtainen myös teillä, niin silloin suosittelemme, että 33min. video kannattaa katsoa kokonaisuudessaan.