ASIAKASPALVELU JA ERINOMAINEN ASIAKASKOKEMUS - asiakaspalveluvalmennukset

Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. ​ Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ​ ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi
ASIAKASPALVELU JA ERINOMAINEN ASIAKASKOKEMUS - asiakaspalveluvalmennukset

Aika ja paikka

Time is TBD
Pääkaupunkiseutu

Lisätietoa valmennuksesta

Kenelle

Henkilöille jotka ovat käyneet myyntityö  asiakaspalvelutilainteissa valmennuksessa. He kommunikoivat asiakkaiden kanssa päivittäin ja heidän työpanoksestaan välittyy erinomainen asiakaskokemus

Tavoite

Antaa osallistujille käytännön työvälineitä joiden avulla he pystyvät kommunikoimaan erilaisten asiakkaiden kanssa. Antaa heille keinoja joiden avulla he pystyvät ohjaamaan asiakkaan päätöksentekoa ja ajattelua.

Kesto

1+1 päivää

Hinta

1 350€ /hlö + internaattikulut

Seuraavat valmennukset

12.2. ja 10.3. 2019

Jaa valmennus