MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset

Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. ​ Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ​ ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi
MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset

Aika ja paikka

Time is TBD
Pääkaupunkiseutu

Lisätietoa valmennuksesta

Kenelle

Henkilöille jotka työskentelevät asiantuntijatehtävissä tai asiakaspalvelussa. Heillä ei ole suoraa myyntivastuuta mutta voivat silti tehdä lisämyyntiä tavatessaan asiakkaita tai voivat välittää myyntiliidin eteenpäin.

Tavoite

Antaa osallistujille käytännön työvälineitä joiden avulla he pystyvät tekemään lisämyyntiä sekä luomaan asiakkaille parempaa lisäarvoa. Kasvattaa osallistujien keskuudessa tietoisuutta siitä että myös he ovat ”myyjiä”. 

Kesto

1+1 päivää

Hinta

1 200€ /hlö + internaattikulut

Seuraavat valmennukset

24.3. ja 29.4. 2020

Jaa valmennus