OSTOVASTUSTUKSEN KÄSITTELY

Tuntuuko pahalta, kun asiakas kyseenalaistaa ideasi? ​ “Jos asiakas ei esitä mielipiteitään tai kysy mitään, hyvää myyjää alkaa epäilyttää kaupan mahdollisuus.” – Harri Lappi Tule mukaan hakemaan keinoja ostovastustuksen käsittelyyn.
OSTOVASTUSTUKSEN KÄSITTELY

Aika ja paikka

Time is TBD
Pääkaupunkiseutu

Lisätietoa valmennuksesta

Kenelle

Myyjille tai asiantuntijoille jotka tarvitsevat lisää keinoja tai itseluottamusta käsitellä asiakkaan ostovastusta.

Tavoite

Varmistaa että osallistujat oppivat tiedostamaan mihin asiakkaan ostovastustus kohdistuu. Antaa osallistujille keinoja joiden avulla käsitellä asiakkaan ostovastusta tai hintaan kohdistuvia vastaväitteitä.

Kesto

1 päivä ja ennakkoon tehtävä itsearvio

Hinta

725€ /hlö + internaattikulut

Seuraavat valmennukset

Jaa valmennus