top of page
OSTOVASTUSTUKSEN KÄSITTELY
Tuntuuko pahalta, kun asiakas kyseenalaistaa ideasi? “Jos asiakas ei esitä mielipiteitään tai kysy mitään, hyvää myyjää alkaa epäilyttää kaupan mahdollisuus.” – Harri Lappi Tule mukaan hakemaan keinoja ostovastustuksen käsittelyyn.
Registration is Closed
See other eventsPaikka & aika
Time is TBD
Pääkaupunkiseutu
Tietoa tapahtumasta
Kenelle
Myyjille tai asiantuntijoille jotka tarvitsevat lisää keinoja tai itseluottamusta käsitellä asiakkaan ostovastusta.
Tavoite
Varmistaa että osallistujat oppivat tiedostamaan mihin asiakkaan ostovastustus kohdistuu. Antaa osallistujille keinoja joiden avulla käsitellä asiakkaan ostovastusta tai hintaan kohdistuvia vastaväitteitä.
Kesto
1 päivä ja ennakkoon tehtävä itsearvio
Hinta
725€ /hlö + internaattikulut
Seuraavat valmennukset
bottom of page