SALES

ACADEMY

MEILLÄ ON KEINOT VALMENTAA SINUT PAREMPIIN MYYNTITULOKSIIN

HENKILÖKOHTAISET VALMENNUKSET
+/- 50V MYYJÄN TYÖURA, TYÖN ILO JA TUOTTAVUUS
Tue, May 19
Pääkaupunkiseutu
May 19, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Varmista tuloksellisuus sekä henkinen ja fyysinen jaksaminen kokeneena myynnin ammattilaisena. ”Hyvässä hapessa, pilke silmäkulmassa” – Magnus Lönnqvist, Hintsa Performance​ Valmennusohjelman, joka kestää 5kk, toteuttaa M3 yhteistyössä Hintsa Performancen kanssa.
Share
KAM 360 - TULOSOHJELMA
Tue, May 05
Pääkaupunkiseutu
May 05, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Kehitä kasvuhakuista toimintatapaa avainasiakkaissa uudelle tasolle yritysten johdon ja huipputuloksentekijöiden kanssa! ”Hyvästä paras” - Pasi Pyysiäinen
Share
JOHDA ITSEÄSI JA YKSILÖÄ
Tue, May 05
Pääkaupunkiseutu
May 05, 8:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Itsensä johtamisen taidot korostuvat tänään, kun aika on rahaa ja tekemistä paljon. “Hyvä esimies osaa johtaa ensin itseään ja sen jälkeen keskittyy muiden johtamiseen” – Tina Hattunen
Share
TEHOSTA ESITYSTÄSI
Thu, Apr 23
Pääkaupunkiseutu
Apr 23, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Tee esityksestäsi päivässä parempi. ​ ”Harjoituksen ja palautteen kombinaatio oli huikea.” - Osallistuja X
Share
Myynti avainasiakkaille
Thu, Apr 02
Pääkaupunkiseutu
Apr 02, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
"Take care of your customers and business will follow" - Ari Teräs Avainasiakkaille myyminen onnistuu, kun on tietoa asiakkaan tilanteesta ja tarpeista. Saat valmennuksessa työkaluja hakea lisää tietoa asiakkaalta ja jäsentää sen avulla toimiva suunnitelma.
Share
TULOKSELLINEN RATKAISUMYYNTI -VALMENNUS
Mon, Mar 30
Pääkaupunkiseutu
Mar 30, 8:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Tule harjoittelemaan ratkaisumyynnin prosessin eri vaiheita. ​ ”Harjoittelu kannattaa aina” – Jouni Karo
Share
MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset
Tue, Mar 24
Pääkaupunkiseutu
Mar 24, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. ​ Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ​ ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi
Share
OSTOVASTUSTUKSEN KÄSITTELY
Tue, Mar 24
Pääkaupunkiseutu
Mar 24, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Tuntuuko pahalta, kun asiakas kyseenalaistaa ideasi? ​ “Jos asiakas ei esitä mielipiteitään tai kysy mitään, hyvää myyjää alkaa epäilyttää kaupan mahdollisuus.” – Harri Lappi Tule mukaan hakemaan keinoja ostovastustuksen käsittelyyn.
Share
SYSTEMAATTINEN MYYNTITYÖ
Tue, Mar 03
Pääkaupunkiseutu
Mar 03, 9:00 AM – Mar 04, 4:00 PM
Pääkaupunkiseutu
Valmennus nykyisille ja tuleville myynnin ammattilaisille. ​ ”Usein toistuvat asiat kannattaa tehdä tehokkaasti” – Heikki Valajärvi
Share
ASIAKASPALVELU JA ERINOMAINEN ASIAKASKOKEMUS - asiakaspalveluvalmennukset
Wed, Feb 12
Pääkaupunkiseutu
Feb 12, 9:00 AM
Pääkaupunkiseutu
Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. ​ Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ​ ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi
Share

KYSY LISÄÄ VALMENNUKSISTA