TOIMINTAMALLIEN UUDISTAMINEN

  • Asiakkaat haluavat ostaa ja asioida helposti ja nopeasti.

  • Yritysten haasteena on löytää kannattava tapa myydä eri kanavissa.

  • Digitaalisuus muuttaa ihmisten välisten kontaktien merkitystä. 

  • Myyjien on yhä vaikeampaa saada tapaamisia asiakkaiden johdon kanssa. 

_DSC3895-2-2.jpg

DIGITAALISUUS PAKOTTAA UUDISTAMAAN MYYNNIN TOIMINTAMALLIT

_DSC3867-2-2.jpg

89% asiakkaista selvittää yrityksen ongelmat ja tarpeet ilman myyjää, koska tiedon määrä on kasvanut.

Myynnin murroksessa menestyjät toimivat proaktiivisesti ja tuottavat asiakkaille näkemyksiä, joiden avulla myynti pääsee asiakkaan hankintaprosessin jo alkuvaiheisiin

ASIAKKAIDEN OSTOKÄYTTÄYTYMISEN MUUTOS PAKOTTAA UUDISTAMAAN MYYNNIN TOIMINTAMALLIT