top of page
LogoM3lo.png

WEBINAARI KERTOO:

​

  • Myynnin murros – arvaamattomien asioiden summa

  • Pää kylmänä eteenpäin: ennakoi, suunnittele ja pidä oma linjasi

  • Valitse strategia muuttuneessa tilanteessa

  • Tähtää kasvuun rohkeasti

WEBINAARI:
Myynnin murros kiihtyy ja epävarmuus jatkuu – mitä tehdä?

TALLENNE 31.3.2022

Kun uusi vuosikymmen vaihtui 2020-luvuksi, useimmilla meistä oli positiivisia odotuksia tulevaan. Toisin kuitenkin kävi. Ensin tuli pandemia, joka muutti ihmisten arjen ja työskentelytavat. Näitä poikkeusoloja on kestänyt yli 100 viikkoa. Nyt meitä odottaa maailmanpolitiikan mullistus, jonka seurauksena arvaamattomuudesta on tullut 2020-luvun arkea. Kuinka ennakoimme mahdollisen taloudellisen taantuman?

​

Kokemuksemme mukaan monessa myyntiorganisaatiossa epävarmuus johtaa äkkinäisiin suunnanmuutoksiin, joilla pyritään korjaamaan ”menetettyä myyntiä”. Moni johtaja miettii kuumeisesti tällä hetkellä, millä tavoin selvitä tästä arvaamattomuudesta.  

​

Tutkitusti haastavassa markkinatilanteessa menestyvillä yrityksillä on yhteisiä piirteitä. Tulemme ottamaan kantaa näiden näkemysten pohjalta millä tavoin myyntiorganisaatio menestyy arvaamattomassa toimintaympäristössä.  

​

Tervetuloa webinaariin, jossa annamme näkökulmia epävarmassa tilanteessa menestymiseen.

PUHUMASSA

M3 Group, Johanna Förnäs.jpg

Johanna Förnäs

m3_group_www-16-2_mv_s_square.jpg

Harri Lappi

Olisimmeko osanneet kuvitella, kuinka radikaalisti maailma muuttuu pandemian jälkeen? Ei varmaakaan kukaan, mutta emme ole epävarmassa tilanteessa ensimmäistä kertaa.  Kokemuksemme mukaan nyt ei ole oikea aika vetää käsijarrua päälle, vaan tehdä realistinen tilannearvio ja painaa kaasua oikeaan suuntaan hallitusti.

Haluamme herättää sinut webinaarissa näkemään mahdollisuuksia epävarmassa tilanteessa, jotta voit tehdä oikeita valintoja. 

PYYDÄ TALLENNE

Kiitos! Lähetämme tallenteen pian.

Ilmoittaudu
bottom of page