MYYNTIORGANISAATION TEHOKKUUS JA SUORITUSKYKY

Tansaktiomyynti siirtyy digitaalisiin kanaviin, jolloin myyjjien määrä vähenee.​

Perinteisen myynnin osaajilla korostuu nopeus ja kyky tunnistaa asiakkaan tarve.

Myynnin murroksessa menestyvät myyjät, jotka pystyvät tuomaan asiakkaalle lisäarvoa näkemysten avulla. 

_DSC3876-2-3.jpg

MYYNNIN MURROS MUUTTAA MYYJÄN ROOLIA JA TAVOITTEITA 

_DSC3889-2-2_edited.jpg

Missä ovat tulevaisuuden tuloksentekijät myynnin murroksessa?

B2B- myyjien keski-ikä Suomessa on noin 54 vuotta. Kokeneelle myyjälle kyky uudistua on avain menestykseen.

Viimeisten tutkimusten mukaan uusilla myyjillä vie keskimäärin 2,5 vuotta saavuttaa myyntitavoitteet ja liian moni vaihtaa yritystä keskimäärin alle kahden vuoden kuluttua. 

Yritysten haasteena on uudistaa kokeneiden myyjien toimintatapoja ja tunnistaa tulevaisuuden huippumyyjät. 

MYYNNIN MURROS SAA AIKAAN OSAAJAPULAN