Kaikki yritykset kohtaavat myynnin murroksen. Tässä murroksessa myynnin kasvu hiipuu ja kannattavuusmarginaalit pienenevät, ellei yritys uusi myyntitoimintojaan. Tämän takia yritysjohdon agendalla on poikkeuksetta Myynnin Kannattavan Kasvun aikaansaaminen. Myynnin Kannattava Kasvu ei toteudu perinteisillä myyntikoulutuksilla tai ”kikkakolmosilla”. Olemme tehneet videon meneillään olevasta B2B-myyntityön murroksesta, ja siitä mihin toimenpiteisiin myyntiorganisaatioissa kannattaa ryhtyä, jotta Myynnin Kannattava Kasvu on mahdollista. Videolla näytämme myös kansainvälisiä / suomalaisia tutkimustuloksia meneillään olevasta myynnin murroksesta. Jos aihe on ajankohtainen myös teillä, niin silloin suosittelemme, että 33 minuutin pituinen video kannattaa katsoa kokonaisuudessaan.
Videolla esitämme näkemyksiä seuraavista yritysjohtoa puhuttavista aiheista:
Keskeiset tekijät, jotka vaikuttavat B2B-myynnin kasvuun ja kannattavuuteen
Perinteisen F2F-myyntityön ja sähköisten myyntikanavien rooli jatkossa
Minkälaiset myyjät saavat aikaiseksi Myynnin Kannattavaa Kasvua jatkuvasti muuttuvilla markkinoilla
Muutokset myyntitoimintojen johtamisessa:
kyky uusia myynnin toimintatapoja ja prosesseja
myynnin murroksen tuomat kompetenssivaatimukset myyntijohdolle
Edellytysten rakentaminen Myynnin Kannattavalle Kasvulle:
B2B-myynnin uudelleen organisointi – vastuiden, työtehtävien ja roolien uusiminen
Myyntistrategian ja prosessien arviointi / luominen
Comments